bir an salkım ... bir an şaman ... birkaç zaman deli ... bir zamanlar insan ... o zamanlar mutlu ... o zamanlar yok ... bir an ölüm ... tek an sonsuz ... o an yokluk ...zaman denge ...o zaman ............
Perşembe, Mayıs 25, 2006
O geldi bugün...O nerden geldi..nereye geldi...kim geldi....kime geldiii....

O geldi........

yanımda......
konuşuyo.......
kesinlikle diyo.......zayıf düştüm diyo.......
anlatmaya kalkışmadı hiç......O sadece kılıf uyduruyo........

biz zaten bu çıldırışı sadece içimizde yaşıyorduk..........

beyin yaaa benimiz duruyo...beyin dururmu yaa...!!!!!!

duruyo işte zaman zaman durmuyomu.....öğretildi bu bize........

(atilla ilhan mohikanlar gibi ateşler yakmış sokaklarında koduumun şehrinin bu arada)


ve biz birbirimize bile anlatmaktan korkardık.....sanki şimdi korkmuyoruz da........

artık farketmiyo yaaa......

ve farketmediği noktada bu akşam özel bi akşam.....

ben bu akşam anlatıyorum..............

(varmı çakmak....ooo ne güzel...çakmakta varsa...çak o zaman..................

( atilla hala kitliyo bizi :)))) )

yaa hep şundan korktuk işte.....;

bi yere çıkmadığımız çıkamadığımız doğru......

işte bööle bi perde iniyo aşktan soora...
artık hiç bi yere çıkamadığını görüyorsun........

öyle bi durum ki....kelime avına çıkıyosun

acaba benim bu halim nasıl ifade edlilir ki......
hala bulamadım....
bi şekilde anlatsam anlaşılacak

yok yok ama kelime bulamıyorum

ne diyim nasıl diyim....bulamıyorum


nasıl nasıl nasılllll

yok yok yok yok
yavaş yavaş çıldırıyorum

2 kişiyim aynı anda

biri o tarafa çekiyo biri bu tarafa


hahahahaaaaaa......dur dur çıldırıym da rahat ediyim en iyisi


ama ya çıldıramazsam

lan kendine gel yaaa
gecenin 4ünde şnav çekiyorum ben

ben güçlüyüm çekerim şnavı

ööle kolay madara olmam ben

siktir yaaaaa...bağlamıyo yaaa
sıkışıyorum.....mmmmmmmmmmmmmmm......

nefes alamıyorumm.....!!!!
anormal bi hal osun....irkileyim kendime geleyim

o anı yaratacak biri olsun

ama yok yok yok oky yoooooooooooooooooooooooooooookkkkk.......!!!!!

biraz şeye benziyo bak....
soğukta kaldıında..hadi dondurucu soğuk

adamı öldürür ya
kurtulman için çok anormal bi durum olcak yaaa
nasıl yaaani..........

normail bişi olmıcak ama bu
senin çocuunu biri kestim dicek


artık ya bırakıcam kendimi....ama bırakırsam yok olucam ölücemm.....

sadece bende olan gücü harakete geçirmem lazım


olm ben çok kötü iirenç bi adamım


tek önemsediim şeyi....işte.......................

belki çocuğumu bıçakla kestiler.....

ölmem lazım o zaman benim

benim o tarafımı öldürmüşsen eğer benim o tarafımın öcünü almam lazım....

o zaman ölmemem lazım


yaşamam lazım.....

birileri noolur benim çocuk yanımı öldürsün..........

benim yaşamam lazım....

yalan söyleyin bana noolur

kurtarın beni......

sizi öldürmem lazım.....

ama bunu farkettiğim noktada.....

beni önemseyen herkesi yok etmem lazım.........

empatiyi katletmem lazım......



kurtarın beniiiiiiiiiiiii................!!!!!!!!!!!
 
posted by INSANATOMYSTIC at Perşembe, Mayıs 25, 2006 | Permalink |


1 Comments:


  • At 9:46 ÖÖ, Blogger zynp

    ah ben cankim nasılda yazmışşın içindekileri ne de güzl anlatmışsın tamda kendin gibi, seni seviyorum ...