bir an salkım ... bir an şaman ... birkaç zaman deli ... bir zamanlar insan ... o zamanlar mutlu ... o zamanlar yok ... bir an ölüm ... tek an sonsuz ... o an yokluk ...zaman denge ...o zaman ............
Çarşamba, Mayıs 24, 2006
Ve BİR AKŞAM Kİ O AKŞAMI , YALNIZ BEN YAŞAMIŞTIM...

Kaç kere geçtim güpe gündüz...

İşsiz güçsüz , ipsiz sapsız...

Yıkkın bıkkın , zehir zıkkım...


Kapkara gümrüklerinizle

Reziller gibi içtim güpe gündüz...

Deliler gibi didinip durdum bir köşede

neler neler uydurdum...

Derken....

Usul usul sustu usul...

Ve bir akşam... ki o akşam mı yalnız ben yaşamıştım...

Baş ucumdaydınız... evet ne varsa sizde vardı...

Gün bugün... Beklenti ihanet
... İhanet; zafer ve kıyamet...

Dokunuşun , yok oluşun , yok oluşun......
yok olşun en güzeliydiniz...

Gemiler duruyordu yanı başımızda... birer kişilik....

Gemiler birer birer kayboluyordu...duramazdım...

Dokunuşun , yok oluşun , yok oluşun....... yok olşun en güzeliydiniz...

Ve bir akşam... ki o akşamı yapayalnız yaşamıştım...

Güzelim elleriniz...... elleriniz boşunaydı.....

Gözlerim.... güzelim gözlerinizden uzaktaydı....

Giden kimdi bu sefil kentten...

Kalan kimdi...

Ve bir akşam... Yanı başınızda taş yağmıştı başıma...
ve artık olan olmuştu bana...

Ve bize.... Ve bizim biricik batasıca ,sevgili , kapkara karagümrüklerimize.......

Dokunuşun , yok oluşun , yok oluşun , yok oluşun..........

En güzeliydiniz........




alıntı üstüne girintidir........
 
posted by INSANATOMYSTIC at Çarşamba, Mayıs 24, 2006 | Permalink |


0 Comments: