bir an salkım ... bir an şaman ... birkaç zaman deli ... bir zamanlar insan ... o zamanlar mutlu ... o zamanlar yok ... bir an ölüm ... tek an sonsuz ... o an yokluk ...zaman denge ...o zaman ............
Pazartesi, Mayıs 08, 2006
KARAKÖY KARARDI

Çekirge den öğrendim ...

üzüntüm büyük.
6 gün önce Bursanın ilçelerinden M.K.Paşaya bağlı bir köy, Karaköy, yanarak yok oldu. televizyonlarda, gazetelerde yer aldı bu haber. belki televizyon izlemediğim için, belki duyduklarım uzak geldiği için ilgimi çekmedi hiç.
üzüntüm büyük.
kendi gözlerimle, 6 gün sonra da olsa gördüm herşeyi. hala tüten ev yıkıntıları… etraftaki keskin yanık et kokusu…

6 gün içinde herkes koştu yardıma. çalıştığım belediye, daha o gece itfaiyesiyle beraber başka ekipler de gönderdi köye. sadece yangını söndürmedi, yardım elini de uzattı. tüm ilçe seferber oldu, giyecek yiyecek gönderdiler. diğer köyler seferber oldular, kalan hayvanlara saman gönderdiler.

ama yetmiyor… şimdilik karınları doydu belki. üzerlerine bişey giydiler, üşümüyorlar. ama evleriyle beraber gelecekleri de yandı bu insanların. genç kızların çeyizleri yandı. yastık altında biriktirilen paralar, ağıllarda hayvanlar yandı.

bu insanların şimdi eve ihtiyacı var, bu insanların şimdi yiyecek ve giyecekten başka şeylere de ihtiyacı var. bu insanların şimdi sizlere ihtiyacı var…

Yardım Hesabı Numarası:
Ziraat Bankası Mustafakemalpaşa Şubesi
9922537-5002
 
posted by INSANATOMYSTIC at Pazartesi, Mayıs 08, 2006 | Permalink |


0 Comments: